Rix Morgon Zoo!

Det måste vara det bästa radioprogrammet som finns att lyssna på såhär på morgonkvisten! Det slår töntiga Grys och Adams morgonshow på mix megapol med hästlängder. Nej tacka vet jag Roger, Titti och Gert Fylking, de kan man alltid lita på!

Igår utförde Titti sitt uppdrag, hon förlorade nämligen utmaningen och var således tvungen att genomföra veckans uppdrag: Att sitta med Gert i en båt som Gert skulle ro helt naken över riddarfjärden i stockholm. Eftersom jag sover vi den tiden när jag jobbar natt så missade jag uppdraget igår men idag 06.45 sände Rix igen gårdagens uppdrag. Och som jag skrattade! Jag var tuvngen att sitta kvar i bilen och lyssna klart fast jag hade kommit hem för flera minuter sedan.

-Gert, menar du att din snopp har legat på mina byxor?! (Efter en incident där plastekan nästan välte råkade Gert komma för nära Titti som var i helt upplösningstillstånd)
-Jag blundar jättehårt just nu. (Titti)
-Men Titti, lugnar ner dig nu
(Gert)
-Jag sitter mest och tänker när jag ska kunna ta en tvättid och det är säkert skitlänge innan jag får en?!

Haha! Som jag garvade, helt sjukt jag vet. Gert är helt galen och jag tycker verkligen synd om Titti som var med om en sån här grej, detta skulle återvända i mina värsta mardrömmar, jag lovar er!

Inatt på jobbet jobbade jag stenhårt första timmen sen har jag inte gjort något alls nästan. Åt en varma koppen som var riktigt god faktiskt. Sov ganska mycket så jag är pigg nu?! Illa illa, sen så.. Ja det var typ allt. Bastade som fasen också sista halvtimman, brukade inte basta så hårt men idag drog jag på fullt ös. Skönt att bli av med volvosmutsen och verkligen känna sig ren. (inte ren ren utan ren då) Jaa thats it, ska hoppa i säng nu. Borsta tänderna först och sen sova. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Michailov

Damn att man missade det!! :S

2008-10-02 @ 11:12:18
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0