Regning torsdag!

Men lilla Emmi är på et stråålande humör! Sista arbetsdagen innan helgen, det blir perfekt!

Och igårkväll spelade de regerande svenska mästarna HV 71 mot schweiziska SC Bern i den första omgången av hockeyns Champions League. Jag fick höra de galna schweiziska supportrarna i bussen på vägen till arenan för Johan ringde och surrade som vanligt. Och vilket liv de förde, helt galet! Plus att de verkar ha gott om gratisdagar på unviversitetet i jönköping alltså, kanske värt att dra sig tid bara pga det? :P haha! Cosmopolitan, godis, chips, pennor, dricka.. Kan dom inte ha gratisdagr på jobbet också?! :D

Och det verkar som om matchen var grym, jag har aldrig varit på en större match än när Björklöven spelat och det var när Acke och Nevalienen spelade där.. doh! Så jag blev smått avis på Johan där ett tag men vafan, tjäna pengar är väl kul det med?.. Ehh... HAHA!

Iaf, jag ska ut och springa om ett tag, ska bli skönt trots att det regnar. Jag hade fått order om att vara väckarklocka idag men nej, haha ! Sååå kan vi väl inte ha det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0