Och..!

Och Anna, du är en liten diva! But i love you anyway! hihi!

Och Robert, det var nog inte i Ottonträsk, men när ska vi ta oss ett bad?

Och Miika, Singapore? Vi får snacka mer om det, vilket datum var det det rör sig om?


Sen håller vi tummarna för Johan och hans visdomständer imorgon, samt att vi håller med Lowe om att livet är orättvist då han inte fick åka ner till Karlstad och tävla pga sjukdommar på arbetet och bland sina resekamrater. Det kommer fler gånger Lowe och dina tänder kommer inte tillbaka Johan!

Nu är jag jävligt trött, fortfarande glad och sprallig, ska borsta tänderna, käka mitt röd/gula piller och hoppa i säng!

P.s. Jag åt en pepparkaka från Nyåker nyss, jag håller kanske på att bli lite snällare, äntligen? Eller vad tycker ni? d.s

Kommentarer
Postat av: Miika

Nää nu är jag ute å cyklar! Malaysia var det ju vi hade snackat om. Men vi kanske kan ta två flugor i en smäll å ta en sväng förbi singapore när vi ändå är där borta!?

2008-10-30 @ 11:12:02
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0