Min farsa är bäst!

Japp!!

I morgon ska vi två ner till staden igen och shoppa vinterjackor och täckbyxor. Jag står i valet och kvalet hur jag ska göra och vad jag ska köpa. Mamma röstade för en ny dress, helt ny, men det är för att hon då kommer att ärva min gamla men hon skulle inte passa i mina gangsterbyxor det vet jag. Dom är ju ruskigt feta och mycket häng på, nästan för gangsta för mig så hon kommer inte att passa i dom. Har iofs ett annat par svarta brallor som kan passa till min gamla svarta jacka, om jag nu köper nytt dvs.. Det fanns en snygg röd jacka och en beige med prickar på och läcker knäppning. Men vi ser väl, ska se om jag hittar en ny mössa med.. Eller..
Fack!

Pappa ska då köpa den snygga jacka och ett par täckbyxor med, han kommer se astuff ut på sin bräda i vinter!

Ahh! Shoppoholic, wtf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0