Meningslösa Måndag!

Jag måste erkänna att det var lite motigt att kliva upp runt kvart i åtta den här morgonen. Gick och la mig runt halv 2 inatt någonting sådant men det är ju endå tidigt nu på slutet. Det var i alla fall panik här hemma, syster hade försovit sig så hon var jättesen vilket innebar att pappa fick lov att stiga upp och skjutsa henne till umeå till skolan 3 mil härifrån. Mamma var på G men alla skulle spana in mitt öga. Det ser lite bättre ut nu, tackar som frågar, men jag kunde fortfarande inte öppna det imorse för att det hade klibbat ihop totalt.

Jag ringde för att tidsboka på folkhälsovården och tro nu inte att jag fick göra det ifred? Nej utan Athena började gapa och skälla som fasiken så jag hörde knappt vad rösten sa i telefonen men jag lyckades snacka in ett meddelande och hoppades på det bästa. Och det lyckades tydligen för de ringde upp mig för 1 sekund sedan och sa att jag fick en tid klockan 14.00 idag. Perfekt!

Nu måste jag bara hitta på något att göra fram tills dess.. Spela lite World of Warcraft kanske?

Skumdum - Meningslösa Måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0