Men Johan!

Fasen, du har lurat mig att bli ännu mera sugen på snö, skidåkning(twintips) och snowboard nu!

Och min hjälm verkar ha kommit till 360'norr nu! Jag måste in dit imorgon och se ifall den har gjort det. Men då är frågan, svart eller vit? Gogglarna går i vitt, men min dress i svart. Men jag har både gula och svarta täckbyxor, så vitt går ju och jackan är röd/svart. Har iofs en helsvart jacka och en helt rosa jacka med.. Haha! Frågan är om det blir för vitt med vit hjälm? eller om det ser helt flängt ut med svart hjjälm och vita gogglar.. ahhh! AHHH!! Men gogglarna har lite svart i sig så svart fungerar ju. Smakråd någon?! Sen ska jag ta på mig min fulla mundering: pjäxor, stavar, skidor, täckbyxor, jacka, hjälm, gogglar och be någon fota så ska ni få se hur man ska se ut! Hhaha!



Kommentarer
Postat av: Miika

Cool hjälm! Men cykelhjälm!? :P

2008-10-28 @ 20:19:19
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0