Konstig kropp?!

Eller vad är det för fel på mig?

Förra veckan var mina boobisar för stora i förhållande till min smala kropp och då blev jag upprörd. Idag hittade jag verkligen THE partytop, sjukt snygg och limited edition på MQ, de har hämtat hem en kollection från, Paris, Kate & I. Det fanns klänningar som var hur underbart snygga som helst, typ nyår kanske? Festtoppar som var sjukt snygga och så kjolar. Och så THE partytop som jag verkligen har drömt om att hitta. Och gissa vad? Mhmm, mina bröst igen, jag blir fan lack på riktigt. Jag provade först en 36a för där brukar jag ju hitta kläder men inte den här gången. Alla klänningarna/festtopparna var på tok för stora.. Que? Jag provade THE festtopp i en storlek 34 och gissa vad? Den var fortfarande för stor?! Det var nästan så jag skulle köpa den endå och äta upp mig... 7kg kanske för att passa i den?! Suck! Men jag sket i det och beslöt mig för att fortsätta mitt mysshoppande.

Jag blev lite nedstämd där ett tag men gaskade upp mig och köpte en vit stickad poncho-liknande sak att gosa runt i hemma. Och lite underkläder, finally, mamma blev nöjd haha! Så det blev väl en relativt billig runda på stan idag. Jag gillar mina skor jag hade på mig, kände mig så fiiin! Och pappa sa dte när jga kom hem också, han är söt!

När jag berättade om incidenten om mina bröst för pappa skrattade han ihjäl sig, karlar! Mellan skrattattackerna klämde han fram: Men förra veckan hade du ju för stora?! HAHAH!
Tack tack, pappa lilla, jag kommer mycket väl ihåg det där. Mutter!

Jahja! Idag blir det pizza till middag, jag har varit moderådgivare till mamma som ska ut och slå runt med lärarna på skolan, sitter och väntar på att syster ska komma hem så vi kan bestä'lla pizzan. Jag ska ta en Margerita i rullpizza-format med sallad typ. Jag är ingen pizzaätare, kommer nog aldrig bli en sån heller.

Men jag är hungrig!

Pariskateandi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0