Ketil Kronberg!

Oh my!

Idag på innebandyn med div3/killarna var Ketil Kronberg och höll i våran träning. Han är kapten i IBK Dalen (superligan), norska landslaget och är en av världens bästa innebandyspelare. Och vad kan jag säga mer än att jag blev frälst och superkär på direkten? Han skott var inte att leka med, våra målvakter hade inte den blekaste aning om vart och när skottet skulle komma. Vissa ggr sköt han så hårt att de inte ens hann reagera, som jag fnissade tyst för mig själv! PANG PANG smack, krysset, stolpen, krysset. Stenhårt utan nåd. Passningar bakom ryggen exakt där dom skulle osv. EN spelare i världsklass, jag skojjar inte. Knäsvag för att han var så bra?

Och Lisen direkt: har du lagt in stöten än då Emmii? HAHAHA! Synd han inte är så fager, men det spelade tydligen ingen roll för Liisen inte. Tänk vilka innebandykids ni skulle kunna få?! Amagad, jag höll på att smälla av i skratt.


Aja, lätt roligaste träningen på länge! Sjukt roligt att han tog sig tid och komma och lira lite med oss. 

Ahh, duschen nästa..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0