Jag skrattar ihjäl mig!

(Warning, its not all about work..!)

Det förra inlägget var så dystert så därför kommer godingarna här:

1 Alberto - det finns ingen goare kille än han. Han är så otroligt ful, ser ut som ett babyface, pratar skitdålig svenska, och är tjock som fasen och helt jävla underbart härlig! Seriöst, allt han säger gör att jag skrattar ihjäl mig. Idag berättade han om en katt som de lekte med när de var unga och de torterade ödlor och bytte tarmar på dem och de överlevde hit och sprang dit och allt möjligt. Även fast det var hemskt det han berättade så gjorde hans minspel och sättet han sprutade ur sig sina historier det så roligt att jag höll på att skratta ihjäl mig hela tiden. Hade någon annan berättade dte skulle man ju ha trott att han var psykopat eller något liknande men Alberto är så ärlig och så rolig (han skrattar själv så att han nästan dör) att det liknar ju ingeting det här!

2 Lovisa - Vi har sjukt roligt tillsammans på jobbet och det enda som fattas för att vi skulle vara komplett är Mohammed, damn u boy! Han bytte skift fär några månader sen (och har odlat ett snyggt skägg?!) så honom saknar vi ju. Men jag skulle itne vara något utan dig på jobbet! <3

3 Ulrika -
Hon är så härlig och det trots att hon är 40+are! Hon byter om brevid mig och idag när jag kom ut ur duschen lutade hon sig fram och viskade konspiratoriskt: Är det bara du och Lovisa här eller? Jag nickade och då började hon spruta ur sig en sån jävla sjuk grej så jag kunde inte hålla mig för skratt. På fullatse allvar frågade hon om vi hade sett något konstigt när vi jobbade natt? För den här veckan var det bara Ulrika och en till tjej som jobbade natt men endå är det tydligen någon som sover i bastun med kudde och täcke?! De såg inte vem det var, men hon har sovit där hela veckan och bara några timmar för att sedan försvinna, lämna smutsiga kläder efter sig sig i några timmar för att sedan vara spårlöst försvunnen. Ingen vet vem hon är eller vad hon gör där på natten... Ulrika berättade att de hade börjat säga till grabbarna att är jag inte tillbaka om 10 minuter måste ni gå och leta mig..! Det är stört som fasen! Och jag garvade som satan, kunde inte hålla mig, tårarna bara rann.

Sen är jag ett stort mogno, ja ni läste rätt; Mogno, inte mongo. Men det är jag inte ensam om så det är totaly chill för min del. Jag blev trackad som satan sista timmen där och sen kunde jag inte hålla mig utan avslutade kvällen sittandes i bilen och snackade i mobilen i 25 minuter eller något sådant. Sjukt nice imo och det skrattades en hel del där också.

Så alltså kan vi summera dagen med att säga att detta har egentligen varit en av de roligaste onsdagseftermiddagar på länge! Trots utökat varsel, oroliga gubbar och lätt huvudvärk i början på dagen, men den slutade sjukt roligt och det är allt som betyder något. Jag kommer att lägga mig med ett stort leende på läpparna och hes i halsen av allt skrattande. Dessutom kom brorsan ut med täcket om sig och gav mig en kram?

Sen kommer jag att dö när vi går ner på 2-skift men det är ju en annan sak!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0