Inatt jag drömde!

Ja ni får ursäkta! Jag brukar ju alltid skriva ner och berätta för er om mina skumma drömmar. Jag drömde en till ytters skum dröm inatt men jag förlorade mig i TMNT så jag glömde helt bort det.

Iaf, imorse så drömde jag om World of Warcraft, för andra gången i mitt liv (av det jag kommer ihåg då) och det var, ja, en upplevelse utöver det vanliga.

Jag har en karaktär som heter Nemphys och hon är sjukt läcker, jag har fått mycket beröm för hennes utseende osv, och i drömmen var jag henne på riktigt så att säga. I en dröm kan ju allting hända vet ni väl vid det här laget?

Jag var mitt i ett krig mellan min "klan" och en annan klan och jag och Ezzet stod uppe på en hög bro med vattnet virvlande under oss. Gramse smög sig fram till oss på bron och han är inte min personliga favorit IRL så jag blev ruskigt sur på både honom och ezzet så jag hoppade ner från bron och landade i vattnet långt där nere. Jag slängde upp en buff som gör att jag kan springa på vattnet, bytte skepnad till min vargform och sprang iväg över vattnet. Bakom mig kunde jag höra hur Gramse och Ezzet kommenterade mitt hopp men jag var så arg så arg.

Mörkret föll sakta och jag låg i buskarna och gömde mig för patrullen som gick förbi. Jag tyckte jag hörde ett prassel och slutade andas men det var Ezzet som hade hittat mig. Gramse smög omkring i närheten men jag fick mig en kyss av en vacker nightelf endå.. Brukar typ aldrig drömma typ drömmar om pussar och sex typ men ja, någon gång ska vara den första. Lite skumt att jag var i formen av min wow-karaktär när jag stal lite pussar haha!

Galet, idd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0