Huvudvärk kan komma plötsligt!

Fasen också, jobbigt med huvudvärk när jag ska jobba natt!

Och vad jag har skrattat idag efter träningen. Helt sjukt, ifall det skulle gå att få 14 magrutor skulle jag lätt ha fått det vid det här laget. Det ska bli sjukt kul sen när vi ska ut på krogen, jag lovar att inte sälja iväg dig, nöjd? :P

 Nej nu blir det till att plocka ihop alla grejjerna och dra iväg och tanka bilen. Körde på existensminimum vägen hem imorse, och till träninge så jag hoppas jag kan ta mig på bensinångorna till OKQ8.

Trött i benen är jag också, bra med eftermiddagsvecka till veckan sedan så jag får vila lite grann. Match på söndag, jag taggar jävul. För som det lät på Berra så har de bra med folk på deras match så det avr chill. Obbola ska därdör få pisk på söndag!

Annars då?
Jaa jag blev upplyst om att jag hade pms förra veckan och nu när jag tänker efter så stämmer det faktiskt. Måste vara första gången jag har haft det. HAHA! And never again! /sigh Jag taggar fredag med jobbet, ska bli najs som fasen. Dock lite drygt att han är där, vet inte riktigt hur jag ska hantera honom? Mutter mutter. Get off me pliz!

Nu börjar det bli lite nasty stämmning på jobbet också, vilka ska få gå egentligen? Jag har hört (som alltid, dessa rykten) att de som har jobbat i två år är rätt så säker. Jag har jobbat i 2½ nu men jag befinner mig fortfarande i gränslandet till att bli varslad eller inte..



The game is on, dunno if i dare to pick it up and continue? I've lost 2 nights in a row now, and i dont like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0