Hundäckelspya!

Vår otroligt mysiga hund låg och sov i min säng och jag satt vid datorn i godan ro och spelade lite wow. Plötsligt ser jag i ögonvrån att hon kryper ihop, hulkar och spyr ut en fet jävla grönbrun korv i min säng?! Helvette vad äckligt, jag fick direkt kräkreflexer och kutade in på toan och stod där och hulkade med tårarna sprutande. Jag fick lov att ropa på brorsan så han fick plocka bort spyan så jag kunde slänga lakandet i tvätten. Men seriöst, usch! Jag är extrem kännslig när det gäller spya, får direkt kväljande kännsla och blir sjukt "kräknödig".. Ahhh suck!

Aja, mina planer inför kvällen är att duscha en snabbis och sen orka pallra mig iväg till träningen och hälsa på en snabbis. Typ det, sen softa vid datorn.. Igen.. Skönt, roligt!

O.o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0