Hon har gjort det igen!

Jaa, som sagt, lås in mig snälla någon?!

Jag, mamma, pappa och syrran åkte in till staden och Ersboda för att handla täckjackor inför den kommande vintersäsongen. Vad kan jag säga? ja jag valde den röda jackan som passar sjukt bra ihop med mina svarta brallor och mina gula byxor. Pappa valde en svart och ett par svarta täckbyxor så han blev skitsnygg. På D&D shoppade jag en kort klänning från Vila i tubformat typ, som jag ev ska ha ikväll med högklackade skor med soet frisyr. Eh ja och sen handlade jag också ett pannband-ish, bandanaliknande sak som var svart och vit med coolt mönster på.

På HM lämnade jag tillbaka tröjan som vi upptäckte ett hål i, fasen och den fanns inte i min storlek heller så jag fick pengar tillbaka. Attans!

Sprang på Systemet en snabbis i staden också men annars var det egentligen mamma och syrran och pappa som handlade mest faktiskt. /sigh. Jag köpte iofs lite strumpor och strumpbyxor med, ska handla underkläder någon dag framöver... Nu tappade jag bort mig igen...

Just det ja, när vi kom hem var det ofc dax för den obligatoriska mannekänguppvisningen. Pappa fick börja och han hade hittat väldans fina tröjor och som sagt hans snowboarddress. Syrran hade hittat sjukt fina cardigans och stickade tunikor, jag blev nästan avis! Mamma hade köpt en snygg rutig klänning-sak-ish som hon såg faboulus i! Det spelar ingen roll att vi sett kläderna på i provrummen utan det är uppvisning iaf! Hehe!

Jag tog på mig täckbyxorna, dom gula, min nya röda jacka, på med bandanan och så gogglarna ofc! Jag är sjukt nöjd med min outfit iår och jag är grymt taggad inför säsongen så att det finns ju inte! Jag hade säkert på mig dessa saker i 15 minuter och skuttade förnöjt runt i huset. Kan tyckas konstigt jag vet men jag har aldrig sagt att jag inte är skum! Jag dregglade nästan på mig själv så nöjd är jag! Jag gillar skarpt att jag ahr färg iår för förra året var jag helsvart och hade svarta skidor också. Iår kommer jag att synas lite mera va, kanon! Och mina snygga gogglar gör inte saken sämre! Nu väntar jag bara på att 360'Norr ska få hem min hjälm så kommer jag att se ut som värsta gangstern! Yes!

Ikväll står valet och kvalet mellan mina röda jeans, ett svart linne och lite rockigare stil eller min nya denim klänning och mera romantiskt i håret osv?

Jag tar som vanligt med mig allt till Anna så får hon hjälpa mig att välja! haha! Lutar åt övernattning hos Anna ikväll och sen fika med Anna och Robert imorgon. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0