Bilder från Heroes!

Jag hade absolut ingenting att göra nu på förmiddagen så jag satt och letade fram lite bilder på skådespelarna från Heroes. Here you go!


Milo Ventimiglia  David Anders,       Zach Quinto     Sendhil Ramamurthy
Peter Petrelli       Adam Monroe       Sylar                Mohinder Suresh

Adrian Pasdar       Masio Oka          Greg Grunberg James Kyson Lee
Nathan Petrelli      Hiro                   Matt Parkman  Ando

Hayden Panettiere Ali Later          Kristen Bell
Claire                    Nikki               Elle

Jag orkade inte leta fram alla, phew, för det är ju många. Men dem här som jag har tagit med är main characters, så, enjoy! Själv dregglar jag mycket på den övre raden, och på den nedersta också för den delen :o

Nej time to get ready for work! Blä, jag hatar att jobba eftermiddag, jag har redan tråkigt! Underhåll mig tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0