Gnistrande vit snö i solsken!

Vilken underbar förmiddag!
Jag och Athena tog 1 timmes promenad i rask takt längs Nyby-slingan. Det har snöat 2 cm och solen sken och temperaturen låg väl på 0 grader, någon plus kanske så det var hur vackert som helst.

Väl hemma tog jag tag i min förslappade kropp efter 100a år av vila och gjorde situps, både raka och sneda, rygaps, höga hopp, utfall, armhävningar, mm. Det som var mest jobbigt var att Athena också ville vara med och "träna" så hon åussade mig i ansiktet, bet mig i armarna och slog mig på bröstet och i ansiktet med sina tassar. Och sen la hon sig att sova på mattan där jag höll på med mina övningar och hon gick itne tat väcka så jag fick ta i med min hela styrka och styra bort henne så jag fick min lilla ruta på 10x10cm att vara på.. Suck!

Duschat, och nu måste jag ta och göra mig något att äta innan det är tid att åka in till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0