Känns som om the end of Emmii närmar sig...!

Fulla killar = snuskigare än vanligt?
Jag tror att det ligger något i det där.

Jag har bla en kompis som loggade in på msn igår och det första han skrev var: Jag är full, stor och hård. Jag bah; Ehhh, roligt för dig typ. Vafan var det nödvändigt för då? Och det går inte att få stop på dem heller, gah! Och sen att vi skulle ha sex på jobbet bara för känslans skull?! Ehhh nej tack nej tack, äckligt! Sen ser han ju ut som en slusk också, så dubbelt usch!

Men det är så otroligt lätt att lura ut saker och tankar ur dem när de är fulla. De blir värsta skvallerkärringarna så det är gött!

Jag tog en redig sovmorgon idag men jag gick iofs och la mig vid 03.30 någonting efter en superkväll med softande framför datorn. Tjötade med Miika, lirade wow, snackade med Fredrik, Martin, Johan, Sundling.

Idag hade jag stora planer på att städa för dammet har börjat växa i hörnen samt att min klädeshög är en aningen för stor för att dte ska gillas av min mamma. Men det ser då inte ut som i systers rum, där drunkar du i kläder om du stopapr in näsan. De anfaller i flock de där jäklarna! Men nu eftersom jag steg upp sent, jag har nyss avslutat min frukost, så vet jag inte om jag orkar/hinner. Jag har planerat ett besök på solariet idag, ska försöka locka hela håret innan tjejmyset ikväll. Locka håret är typ en lång process, men det blir ju snyggt så dte är väl värt det? Det blir grillat ikväll hemma, sjukt, det har snöat innan och då brukar vi alltid sluta men iår vi ska endå grilla? Blir ju gott så jag klagar inte så länge pappa grillar och jag får stå i fönstret och titta ut!

Jag har hittat flera sjukt snygga frisyrer också, det är nästan så att dreggelhinken kommer fram igen. !suck!

Sen har en mindre rolig grej hänt. eller det är jävligt tråkigt faktiskt. Ni som känner mig vet att jag har bekymmer med hyn ibland och nu är det tillbaka igen. Jag blir galen, bara för att jag är sjuk får jag tamefan allt samtidigt! Suck, det är inte vacker atm vill jag lova så det blir att ringa sjukan igen på måndag för att se till att jag får pillerna. De kommer i vanlig ordning försöka lura på mig en salva, jag har bara provat miljoner sen jag var liten och är ytterst skeptisk mot salva, och därför kommer jag att gå hårt mot hårt och kräva medicin (igen). Suck! För såhär ska man inte behöva se ut, det är inte finnar utan .. hum vad det nu hette, en hudsjukdom/eksem som kvinnor får, det ligger och väntar under huden för att sedan när man minst av allt vill ha det så spricker det fram. Ahhhh! Jag har inte mycket för tillfället men jag känner ju igen tecknena eftersom jag har haft det 2-3ggr nu så jag vill ju så fort som bli av med skiten, det är mest rött och irriterat men gör jag inget åt det nu blir det jobbigare att bli av med det. Tack för att det finns smink vid sånna här tillfällen!

Sådär, nu har jag skrämt alla mina läsare, there you go, this is a piece of Emelie.
Jag drabbas av Anna-sjukan och delar med mig allt mer skumma detaljer, tack Anna du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0