Frusen

Idag är dte blåsigt värre i lilla Vännäs, 3 mil nordväst om Umeå. (För er som inte har en aning om var Vännäs ligger tänkte jag, fast många kan väl inte ens placera ut Umeå på kartan heller. Det ligger i skåne! Suprise! Eh not, Norrland, Västerbotten ftw!) Snön ligger i luften så det är fuktigt som fasen och den kalla vinden hjäler en inte tat hålla värmen precis.

Jag passade på att köpa mig en Baileys för att ha att lyxsmutta på ikväll i ett snyggt glas med en massa isbitar i! Brr! Det låter ruskigt kallt nu men det beror på att jag fryser som fasen. Jag gick nämligen mellan systembolaget och ica idag, vilket är väl 500 meter? Det blåser, kallt!! På ica handlade jag popcorn, det var nämligen slut hemma och min bror lever på det?! Eh ja, och bananer, tsatsumas, vindruvor och en liten godispåse. Det var länge sen jag åt godis men ikväll ska jag baske mig äta lite.

Imorgon ska jag och brorsan laga någon smaskig mat innan han ska iväg på fest, men vi har inte bestämt vad än. Så vi måste in på Ica imorgon också.

Badkaret nästa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0