Fredag idag då!

Egenltigen hade jag tänkt att åka in till staden och leta en viss topp som jag vill ha. MEN! Sjuk och snål, nu ska jag inte handla på år och dagar.. Eller ja, vissa speciella tillfället kommer kräva nya kläder!

Sitter och käkar mitt päronfil och axa gold müsli, smaskens! Jag vet Miika, jag lever på päronfil, men jag orkar inte göra nått annat för tillfället..

Var ute på köpingen idag och handlade åt brorsan och köpte halstabletter åt mig, smaskens! '

Sitter och lirar lite wow, sweet! Brorsan tjatar om att jags ka byta server.. Kanske, kanske inte.. Beror väl på.. Suck!

Är lite lack, eller jag var det igår på vissa som har blitt lite töntiga imo.

usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0