En ytterst dassig torsdag!

Jag känner inte den minst bättring utan jag är fortfarande sjuk, förkyld som jag vet inte vad! Helt galet vad jag blir less faktiskt. 3e dagen nu och halsen gör ont, snoret rinner (inte särskillt prinsess-likt, jag vet!) och öronen slår lock hela tiden.

Vaknade imorse kvart över 6 och undrade vad som hände? Jag låg på baken näsan var helt täppt så jag höll säkert på att kvävas för att jag itne kunde andas. Fick kravla mig upp ur sängen och snyta mig samt ta nässpray för att sedan lägga mig ner och höra Britneys nya låt Womanizer i hjärnan hela tiden. Om det var den som gjorde att jag itne kunde somna om eller att jag är sjuk vet jag inte men jobbigt var det. Jag vred och vände på mig men lyckades tillslut somna om för atts edan vakna klockan 11 av ett sms: Upp och hoppa!

Iofs, bra så jag inte sov bort hela dagen, jag är ju grymt sugen på att lira World of Warcraft nu när den nya patchen har släppts och alla nya saker har kommit. Sjukt roligt faktiskt!

Annars då? Ja idag ska jag orka pallra mig iväg till a-lagets träning och hälsa på och berätta varför jag itne har tränat i veckan.

ja typ..
någon frisk människa som vill byta och ta min förkylning litet?
snälla då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0