En till goding upcoming!

Jag fick lov att fråga mina syskon om den här reklamen för att komma på vilken det var och denna är väl också 2-3 år gammal den med. Det mest fasinerande var att de visste exakt vilken reklam jag menade när jag beskrev den men vi kunde varken komma på vad låten hette eller vad den gjorde reklam för men efter lite dividerande så handlade det om mobil/bredband/mat. Jag knäckte nöten genom att tuba singing cherry, and here you go:

Three G - Cherry

Den visar helt klart att man inte ska vara dum för då får man på fan! haha!
Oväntad, jag gillar den som fan!

Kommentarer
Postat av: Miika

Haha! Jag kände inte igen den förrän jag såg körsbäret!

2008-10-25 @ 13:44:30
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0