En Silvstedt!

Jag har äntligen börjat se klart igen efter ögondropparna som min pappa så snällt steg upp för att droppa i. Jag skulle aldrig klara av dte själv för han får typ bända isär mina ögon och tvångsdroppa i droppen i vardera öga för det svider så av ren reflex kniper ögat igen. Aja, suck! Jag har iaf upptäckt att jag förmodligen skulle klara av att transportera mig själv och hitta saker i hemmet om jag mot all förmodan skulle bli blind. Jag fixade frukost utan att titta, swosh! Valde rätt flingor, hittade mjölken, talriken och skeden utan problem. Det var först när jag skulle läsa tidningen det blev en aningen jobbigt, haha!

Nattens pass förflöt hur bra som helst, jag var pigg, hyffsat frisk och tempot var lagomt.

Alltid när jag kör hem från jobbet på morgonen så lyssnar jag på Rix Morgon Zoo och varje vardagmorgon spelar Roger en låt bakom chefens rygg klockan 06.08. Idag sa han att vi ska göra en Silvstedt och så satte han igång Victoria Silvsteds andra singel Rocksteady Love och ja, jag satt och fnissade för mig själv där jag susade fram genom staden. Roger sa att det var dax att Viccan fick den upprättelse hon alltid sökt och att hon minnsan är bra mycket duktigare än vad folk tror, att hon inte förtjänar all skit hon har fått för sina försök att bli sångerska och blabla Men sen avslutade han med att säga (efter låten då) att vi kommer aldrig få veta om det avr en dataröst eller Viccan själv som sjöng den här låten. Titti tyckte minnsan att hon förväntat sig mera klös i låten och så asgarvet. Roger och Titti är underbara!

Victoria Silvstedt - Rocksteady Love


Sen kan jag avsluta med att säga att jag är sjukt avundsjuka på alla som är friska och kan träna. Jag vill också! Och varför i hela friden faller jag så snabbt och så hårt? En vacker dag kommer smällen göra att jag får näsblod och gråa hårstrån, det vet jag. Dock ingen skäggväxt och vårta, det sparar jag till 95 bast då jag förhoppningsvis är kremerad och nedgrävd samt att mina fräsha organ har donerats till en behövande människa. Woho!

Angående organdonation kan ni surfa in på Livsviktigt och anmäla er i donationsregistret ifall ni vill att era organ efter eran död ska kunna användas till att rädda liv. Det har jag gjort, ofc, men det har ju sin historia det med, som jag kan ta en annan dag. Lite trött här nu. Det kan tyckas läskigt att anmäla sig redan nu eftersom vi har planerat att leva i flera år till men, men, u never know, och för mig känns det bättre att jag har tagit det beslutet nu än att mina föräldrar ska stå där helt upprivna och fundera ifall de vill att läkarna ska få ta delar av min kropp om jag inte längre finns kvar. Bara utifall att nu, jag har inte tänk att kila vidare än. Jag har som sagt, enligt Cosmopolitan, 6 olika killtyper att beta av innan det är dax för mig att gå i graven!

Sängen nästa (check!) Mysigt värre ska det bli.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0