Emmi du är fanimig hopplös!

Jaa, jag borde låsas in bakom galler och få nyckeln bortkastad.

Jag har nämligen gjort det igen, jag har på senare tid börjat gilla shopping.. Det har snabbt blivit en liten helgdrog tycligen, eller iofs, det behöver inte ens vara helg! Jag följde med pappa till staden idag, han skulle handla lite grejer på Jula och Mekonomen så jag stannade på HM för att köpa mig en ny fondation eftersom min är i princip slut. Det slutade med att jag hade provat en massa kläder, köpte tre toppar och jag var sjukt sugen på två klänningar men dom var lite för små eller så har jag för stora bröst?! :S Jobbigt läge för den satt som en smäck annars. Och det fanns ingen i storleken större heller. bah! Suck! Köpte fondation, coverstick, deo och duschcreme av Dove, min favorit. (och min mamma var impad över att jag ens provat klänning; Du hade säkert vart jättefin och det hade varit så roligt att se dig i klänning!) Jag har alltid varit en pojkflicka va, men nuu.. Ja Lowe verkar ha rätt, jag har blivit tjej--ig--...

Jaha, slutade det där? Nej utan vi drog in på Intersport för att kolla rean på skidor/snowboards och jag var sjukt nära på att köpa med mig ett par innebandyskor; mina har börjat bli liite nötta. Men jag slutade bort det men kärade ner mig i 3 olika sneakers, som jag också slutade bort. Pappa skrattade som fasen åt mig och sa att han tycker det är roligt att jag har börjat handla saker för mina pengar. Jag gillar min farsa skarpt!! Iaf på Intersport har D&D öppnat en våning upp och de har märkeskläder, jeans, skor, väskor allt. Jag fastnade för en svart läderväska, Esprit för 700kr. Sen hade de två sjukt snygga snowboardjackor som jag blev helt frälst i. Speciellt när jag är ute efter en röd jacka som matchar till mina svarta och gula täckbyxor. Men jag ska tillbaka dit tilll helgen eller något sådant och handla en ny jacka. Grejen är den att syrran kommer bli sjukt avundsjuk och säga: Men du köpte ju en ny jacka förra året?!

Pappa hittade också en hur snygg jacka som helst så.. Oja!

Såå... Kalaset idag gick på 1500 kr, inte så farligt med tanke på att jag slutade bort hur mycket som helst. Men synd på kläningen, den var sjukt snygg! Och jackorna kommer, det kan ni lita på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0