Colour - Like no other

En av mina absoluta favoritreklamer är från Sony - Bravida, new LCD Television där José Gonzalez sjunger ledomotivet.

Den ger mig rysningar, varje gång! Först och främst för att reklamen är unikt utformad, du får aldrig se produkten eller ens veta vad reklamen gör reklam för innan själva slutscenen. Okej, idga finns det en väldans många såådana reklamer men när den här kom för ett par år sen var den hur grym som helst!

José Gonzalez - Heartbeats, Sony LCD


Colour - Like no other

Och vad händer imorgon då? Ja jag vet faktiskt inte. En sväng på systemet, jag vill in till staden och göra något roligt på dagen. Strosa i affärer och bara mysa för mig själv skulle vara sjukt nice faktiskt! Använda mina nya skor (i love ´em!), göra en lite snyggare "freda-på-stan-sminkning", fixa håret lite och brumma iväg. Eller sola lite, skulle vara sjukt skönt. Grejen är att jag ska egentligen inte shoppa något men jag ahr blivit sjukt rastlös av att inte träna så jag måste hitta på något. Kan ju alltid smyga in med kassarna bakvägen.. He he he! Men grejen är ju också att jag använder inte så mycket kläder eftersom hemma går jag i mjukisbyxor, på jobbet har jag ju arbetskläder så jag nöter ju inte direkt på kläderna jag har i garderoben. Det är bara enstaka tillfällen som när jag går på kalas eller hänger med flickorna som jag använder mina fina kläder men.. !

Vi får la se, jag är sjukt sugen på att hitta på något! woohoo!
Sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0