(Check!)

Jaha, besök hos läkaren (check!)
Handlat på apoteket (check!)
Ska äta medicin i ca 12 veckor (check!)
Får inte sola ngt mera på 12 veckor (check!)
Är avundsjuk som fasen på mor, far och syster  som ska till Gran Canaria idag?!(check!)
Snart ensam hemma med bror, Athena och fågelskrället (check!)
Snart dags att arbeta igen (check!)
Typ sjuk fortfarande (check!)
Trött och less på Volvo (check!)
Frusen (check!)
Ensam (check!)
Uttråkad (check!)

WHAJ?!

Glömde en bra:
Köpte rosabandet idag (check!)

Så tell me now, vart fasen har alla roliga (checks!) tagit vägen nu då?


Och tro mig Miika, jag förstår inte heller hur du kunde göra det! Men roligt var det, jag var först rädd tror jag men sen blev dte roligt! Ska vi prova någon gång? hö hö hö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0