Bra koll jag har då?!

Ja eller, jag kan egentligen inte veta, om det nu itne står på hemsidan. Men mitt lag hade tydligen match idag mot våra grabbar så när jag kom dit för att titta på träningen (fortfarande sjuk) så fick jag mig en överraskning som hette duga.

Iaf så blev jag sjukt imponerad av grabbarnas målvakter, Erik brukar alltid lira back i vårt lag när vi tränar tillsammans med grabbarna men idag stog han i mål och jag bara satt på bänken och gapade! Han är grym, riktigt bra är han!

Tjejerna hade fått förstärkning i form av en målvakt, Erik, och sen 3 till grabbar för att fylla ut 2 femmor. De såg ut att förslora men jag orkade inte stanna sista 15 minuterna för huvudvärken kom sakta krypande. Sitter hemma nu med en kopp varm choklad och smaskar i mig pepparkakor så jag blir snällare (kanske bara snäll?!), för enligt vissa skulle jag behöva äta flera kilo pepparkakor men jag tycker jag är rätt så snäll redan nu?

Jag utklassade MIika innan på msn-duell i Röj-flagg, mhmm!
Jag ska se om han är sugen på att få spö igen.. hihi

Nästa veckas mission blir att shoppa lite underkläder, endast! Och inget annat, det ska endå bli småroligt, haha! Typ, sen skulle dte vara najs att köpa något roligt eftersom jag kommer att få en sjukt gosig lön den här månaden, men vi får la se. Förra månaden gick det åt rätt så mycket pengar om jag inte minns helt fel..

Kommentarer
Postat av: annie

oooh, underkläder.

for a special occasion?! ;)

2008-10-23 @ 10:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0