Bortkastad onsdag!

Jag har noll diciplin, what so ever. Jag gick och la mig runt 03 inatt (vems fel var det?!) och sen hade jag ställt klockan på 9. Jag kunde inte ta mig upp ur sängen, på något sätt. Jag snoozade och somnade om och vaknade 10.50 vilket innebär att hela min "dag" har gått åt till att sova. Jag är nog helt värdelös! Det är ju nästan dax att äta lunch och åka till jobbet, i princip ja.

Usch!

Iaf, jag sitter och funderar om jag ska ut och springa en runda idag (säg inget till mamma) eller om jag ska ta och chilla och titta på Turtles-filmen? Jag har inte sett den nämligen. Äsch! Det får bli Turtles, jag pallar inte att springa idag. Såå roligt är det inte men imorgon ska jag göra det! Och jag har sjuk träningsvärk i mina "bröstmuskler" från mina futtiga 20 armhävningar igår. Sjukt dåligt tränad i min överkropp, pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0