Blodbad i duschen!

Jag skulle sova ett tag där efter maten för att orka gå ut i natt och jobba så jag planerade att sova mellan 18.30-20-30. Jag snoozade och stängde av larmet så jag vaknade klockan 22.00. Okej, jag försov mig lite men det var som chill. Jag hade drömt något läskigt tror jag för i samma ögonblick som jag vaknade började jag kallsvettas så duschen nästa!

I duschen la jag huvudet bakåt och skulle shamponera håret och vad tror ni hände?! Jo exakt, det började bara spruta näsblod, jätteofräsht, verkligen. Det rann säkert i 10 minuter så jag fick avsluta duschandet med rinnande näsa och typ slita åt mig papper från toarullen och pressa. Ja, duschen, golvet, handfatet och toaletten var röda. BLÄ!

Och sen, jag vet, jag har klagarveckan nu alltså, tog jag ögondroppar och var blind i 5 minuter.

Jag sitter och käkar lite nu, ska snart börja torka håret eftersom det är ganska kallt ute så jag måste nog sätta fart.

Annars idag så har dagen vart nice, jag och Ezzet lirade arena, jag som resto och han som demon-warlock. Mängda roligt vill jag lova!

Bäst att snabba mig lite! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0