blanksteg!

Sånna här dagar borde jag inte ens prata med folk. Jag får anstränga mig som fasen för att låta "naturlig" så att säga och det går väl sisådär.

Hjälpte mamma med maten och det gick fint. Det blir vad vi kallar för "rester" dvs kött och kyckling från fredag/lördagens mat i sås med vitlök/lök/paprika och pasta till det. Imo är det inte rester utan väldans smarrigt!

Jag har dessutom två exakt likadana dressar nu också, enda skillnaden är att jag har mitt nummer på a-lagets version och inget nummer på b-lagets version. Blir spännande att se när jag lyckas matcha ihop det fel, för det kommer jag garanterat att göra, frågan är bara när jag kommer att göra det. Men bra att jag jobabr em till veckan iaf så jag får chansen att vila kroppen lite. Ska iofs springa en runda och träna mage/rygg, för ryggen kajkade ju ihop i sista perioden idag. Det är betydligt mera slitsamt att lira div3 än i div1.

Känner för att sova bort hela denna regniga söndag men det kan jag ju inte göra? Får la se vad jag hittar på för just nu är allt grått och trist. Har jag för höga krav på mig själv och laget redan? Det kan bara inte bli bra. Kommer inte snön snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0