Bättre kondis än vad jag trodde!

HAHAH!
bra där Miika, jag menade naturligtvis anitvirus ;P
haha! tur jag är vaken på morgonen..! HAHAHHA!


Iaf! Jag var ute och sprang en liten sväng, vad kan det vara? 3km kanske? Lagomt såhär när jag skulle vila lite i veckan. Men iaf, jag värmde upp hemma genom att göra situps, armhävningar, ryggaps och höga hopp och sen slet jag tag i Ipoden och sprang iväg. Det var sjukt nice väder, solen sken och musiken pumpade och jag sprang på som fasiken. Tog det lite lugnt i början för jag trodde jag hade dålig kondis men det visade sig att jag hade bättre än vad jag trodde! Och det är inte dåligt, så jag ökade farten och sprang på.

Jag hann bara innanför dörren så kom brorsan med telefonen och så stod jag flåsandes i luren och hoppades att det inte skulle vara en heting på andra sidan som undrade vad fan jag höll på med. Det visade sig "bara" vara mamma som frågade vad fan jag höll på med?! Sliter jag ut kroppen eller vad? Hon lät lite sur, bara hon inte börjar om igen och tjatar att jag tränar för mycket för nu tränar jag ju knappt någonting egentligen. Iaf hon tipsade om Intersport och deras rea på förra årets skid/snowboardprylar, de har för stort lager!!! AHHH! Jag vill dit, nu! Men hinner inte idag, och imorgon är det min tur att köra. Får bli på torsdag helt enkelt! Mina bindningar är ju helt cp, de gick ju sönder flera ggr när jag kraschade förra året så jag ska se om jag hittar ett par nya! Skulle vara awsome!

Duschen nästa! Tur jag gjorde armhävningar och allt det dära innan för jag är död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0