Äntligen helg!

Så skönt, jag är verkligen värd helg nu efter en slitsam eftermiddagsvecka på Volvo.

Jag fick jobba jävligt hårt idag förutom sista två timmarna då jag inte gjorde ett skit. Men jag orkade inte slösa komptimmar på att åka hem och typ sova så det sket jag i så jag och Lovisa bastade i 30 minuter och chillade i omklädningsummet typ.

Till helgen då? Annas halloweenfest lyser med sin frånvaro så det blir väl att ta de chill i helgen, kanske lika bra så jag inte slutar som ett fyllo, he he he!

Match på lördag, det ska bli nice, dessvärre är det mot Dalen och jag har redan mardrömmar men det ska nog gå bra.

Jag tränade som sagt tidigare idag och jag har redan grym träningsvärk! Suck, jag är patetisk! Någon som vill adoptera mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0