Äntligen helg!

Det tog ett tag för mig att varva ner efter min helt galna kväll igår vilket flertalet av mina familjemedlemmar och kompisar kan vittna om, de hade seriösa funderinga om att ringa psyket direkt.

På jobbet så gick det hur bra som helst, det var rött överallt, trasigt alltså, så jag gjorde typ ingenting till klockan halv 3 där och sen rullade det igång så smått. Jag satt och halvsov i en stol, gu vad skönt det var! Jag ahr också fått tid för mitt "kvartsamtal" med en kärring från facket och min produktionsledare nästa vecka. Vi ska diskutera om det nya bygget, linen och vart jag vill jobba sedan (om jag nu blir kvar dvs) så jag måste tänka ut lite vad jag ska säga där...

Jag bastade och tog en långdusch innan jag stämplade ut 06.00, på pricken idag, inget fusk den här gången! Och på vägen hem: obligatoriska Rix Morgon Zoo och idag spelade Roger en gammal låt Bakom Chefens Rygg som även jag känner igen, trots min ringa ålder: Peter LeMarc - Tess



Nostalgi-varning, när jag hör den här låten kopplar jag den alltid till bokserien Tre Deckare, en ungdomsserie i stil med Bröderna Hardy men det lutar mera åt skräckmysterier än i Hardy. Vilka flashbacks!

Och de har hittat Carolin död i ett skogsparti söder om Gällivare nu så nu är det bara att sätta dit den jäveln som har dödat henne. 50åringen säger att det avr en olycka men enligt expressen säger polisen och åklagaren att det rör sig om mord.

Och det var lite humor av Fredrik Birging där på Rix idag, han avslutade nyheterna från Metro med att säga: Och jag heter som vanligt Fredrik Birging... Ehh ja, det var roligt då iaf!

Nej nu ska jag borsta tänderna, väcka pappa, be han droppa i ögondroppar och sen sova. Jag planerar att stiga upp runt 12.30-30 någonting sådär eftersom detta var sista natten och nu är det äntligen helg! Så alltså, totalt dne här veckan har jag jobbat 12 timmar... Haha, så borde det vara jämt! Jag går inte på förren måndag eftermiddag så det känns bara jevulst skönt.

Jag blir tokig om jag inte kan träna idag men som det är nu så kommer jag itne kunna göra det. Men under kan ju ske, jag hoppas !

Och idag är det då Swedbank, SSB och Nordea redovisar årets förluster, det ska bli spännande! Vi hoppas att inte den svenska börsen störtdyker utan att den håller sig på en hyffsad nivå oavsett resultat som de 3 största svenska bankerna presenterar i eftermiddag!

Sängen näst! Have a great day! /kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0