Aj!

Spelat innebandy, lite smärta i ryggen, bra spel, snack, lirat ut grabbarna, gjorde mål, assist, hade roligt, vann tekningarna, sjukt bra rörelse bakom målet, stabilt målvaktspel, bra skott, dribblingar, u name it. och ryggen, /sigh

Träning imorgon med A-laget, blir najs som fasen det! Ska ta en promenad ner på byn och solariet imorgon eftersom jag inte gjorde det idag. Jag är taggad, och hoppas att jag blir uttagen inför fredagens match. Det gör jag verkligen!

Jag ska eftersvettas lite och sen sikta mot duschen, gu så skönt det ska bli! Måste verkligen tvätta sockarna också, de luktar inte så nice!


Och Miika, en pipe tar typ 4 veckor att spruta och bygga om det är -5 grader typ. Halfpipen är redan byggd i lera och jord men fylls igen helt med snö och sen ska pipen stå och rinna av. När man sprutar så pass mycket på en gång bildas vatten i pipen så det måste rinna av och därefter tas pipefräsen fram och fräsningen börjar. Det tar väl en helg eller så beroende på hur duktig han/hon är som fräser pipen och efter det ska den frysas på. SEN kan man åka i den, gudomligt nice! Det finns inget (absolut inget) bättre än en nyfräst halfpipe!


Och vad i hela friden ska jag göra med lill-grabben som vill ha mig med på en fika?

Kommentarer
Postat av: Michailov

Ah! det är så det går till! Att den är uppbyggd i jord och lera gjorde det ju allt lite enklare. Hade gått åt mycket snö annars.

2008-10-13 @ 20:40:38
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0