Ah!

Helst slut idag igen. Berra och div1 kör hårt med mig! Men det är roligt som fasen, så det gör inget alls!
De är grymt imponerade av mig iaf, och det gillar jag! hihi
Men att Anneli funderar på att lägga ner? aj ajaj, tråkigt som fasen för hon är ju så grym!

Iaf så ska det bli sjukt skönt med eftermiddagsvecka nästa vecka så jag får vila kroppen lite. Liiite iaf, ska försöka ta mig tid att springa lite och köra lite styrka i överkroppen, mage/rygg huvudsak. Men det är ett par dagar dit så.

Lördag ska jag titta på damerna som har hemmamatch, det ska bli intressant och se! På söndag taggar jag egen match mot Obbola och nu när de inte kommer att ha en div1 femma med sig så ska vi se hur det går för dom..Det ska bli s´jukt roligt! Oja!

Duschen nästa och det ryktas om att syster poppar popcorn..?

Kommentarer
Postat av: annie

självklart ska vi göra det :D

2008-10-02 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0