-Vad fräsig du ser ut Emmi!

Min morsa är cool, jag hann bara komma hem från jobbet och parkera bilen när hon kom hem med sin ford och utbrast: Du ser då inte ut som om du jobbar på volvo! Jag hade tighta ljusa jeans, bruna läderstövlar, min gröna tuffa jacka med ståkrage, halsduk och håret i en tuff frisyr. Och hon har ju rätt, det märks som fasen när jag går "civilklädd" genom fabriken när jag ska hem eller till jobbet för folk stirrar som sjutton på en när jag går förbi. Vi har en mängd byggarbetare överallt och de verkar inte tro sina ögon ibland. Jag känner mig lite som en apa i en bur, faktiskt!

Idag annars då? Jag svetsade på som vanligt och byggde lite sidor. Thats it!

Jag hade tänkt att ta en promenad ner på byn och sola lite men det regnar och jag känner att jag orkar inte. Jag får göra det imorgon! Träning senare ikväll, vet inte hur jag ska göra än, om jag ska träna med a-laget eller mitt lag? Äsch, jag får fundera ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0