- Sämst i världen?

Jag tror fasiken jag är det!

Jag är sjukt besviken på mig själv för jag spelade som en kratta och ja, ryggen säckade ihop totalt i slutet på tredje perioden. Vi lirade grymt boxplay, as usual men vårt powrplay.. Geez, varför gjorde vi inte som jag sa? mutter.

Aja, och inget mål och inget assist gjorde jag heller. Vi hade bara panik och allt var rörigt. Våra backar sysslade med, jaa, vette fasen, tog typ 4 sekunder innan de passade och då är det för sent. Kan ju itne påpeka det gång på gång heller då blir det ju sura som fan.. Och inte fick jag spela med Lisen heller, vi förstår varandra och hon vet hur jag gör min löpningar så hon lätt kan droppa dem i mitten exakt där jag vill ha bollen. Nej, jag är sjukt missnöjd med sättet vi och jag spelade på idag så jag blir sjukt lessen. Det är därför en aningen konstigt när våra tränare tyckte att vi spelade sjukt bra?! vars då någonstans? Andra femman passade knappt, de gjorde iofs 3 mål men vafasen, skulle de inte vara så förbannat ego skulle de ha gjort 5-6 mål till. Vår kedja hade ytterst svårt att ens få upp bollen från våra backar så vi försvarade oss typ. AHHHH! Jag blir galen, varför ska allt ta så lång tid?! Ropar forwards att de vill ha bollen längs sargen betyder det ju nu och itne nästa år typ..! Men våra backar, i min femma, dribblade och dribblade och fummlade och tappade bollen mest hele tin! Whaaaaj?! Jag blir så less, och vi ska inte ens snacka om vår andra tränare för då går jag upp i taket!!!

Nästa helg är vi spellediga då Skelefteå har dragit sig ur serien så då blir det party! Jag behöver party! nu igen?! ojaa! Geif en heting att dansa med så löser sig allt!

Duschen nästa nu! /cut

Och sa jag att vi vann med 3-1? Inte det? aja, vi vann med 3-1 och det var iaf grymt skönt att vi vann första matchen och att serien har börjat rulla på. Synd bara att vi inte vann med mera, för det skulle vi ha gjort imo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0