Wounderbart!

ah gud vad skönt det var att sova innan middagen. Hela min kropp och min lilla hjärna var sjukt trött så jag somnade så fort jag lagt huvudet på kudden i princip. Jag hade bara tänkt att sova en liten stund men jag orkade inte stiga upp efter 45 minuter utan jag sov nästan 1½ timme innan pappa kom och väckte mig och sa att det var middag. Köttfärslimpa, smaskens!

Nu är jag seg och otroligt opeppad på träning idag men jag ska banne mig dit och se vad som kan hittas på. Det skall bli en bättre träning igår för den var ju patetisk som fan. Den börjar inte förren klockan 19 så jag har ju ett litet tag kvar att tagga och vakna lite. Perfekt, men jag hade hellre vilat idag, faktiskt.

Igår fick jag ett sms just efter att jag somnat så jag märkte det inte förren halv 3 på natten när jag var lagomt groggy och trodde att jag försovit mig. Så i mitt yrvakna tillstånd läste jag sms:et (utan att förstå ett skit), tittade på klockan, somnade om och trodde att jag drömt om att jag fått ett sms eftersom jag verkligen inte kom ihåg någonting från det. MEn jag tyckte det var något skumt i morse så jag gick in i inkorgen och Pow! Där låg det ett sms som var läst fast oläst! Galet, jag vet att Miika brukar ha samma "problem".. Hihihi

Och vart har alla tagit vägen nu ra? Ska gå en sväng i huset och kolla. Det känns sjukt att de är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Miika

"Brukar ha samma problem" hehe, ja jag vet inte om det hänt mer än än gång men...

2008-11-06 @ 17:46:56
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0