Worst night in my life! (iaf på ett bra tag!)

Geez, jag gick ju och la mig runt 1 inatt och då var jag trött. Men när jag väl la mig i sängen började kroppen skaka och det stack värre i skinnen than ever. Jag hade sockar, långkalsonger och linne på mig under täcket men jag frös så mycket qatt jag var tvungen att plocka upp filten och vira den tunt om mig som en krov under täcket. Sen somnade jag inte fören vid klockan 3 någon gång utan jag låg där och tyckte synd om mig själv.

Nu har jag vaknat, rösten hörs knappt, ont i nacke, rygg och är allmänt skakis i hela kroppen. Blir det itne bättre om några timmar måste jag nog ställa in glöggen ikväll..! Och det skulle vara riktigt synd för jag är hur taggad som helst!

-15 grader också, hur skulle det gå med klänning? Min var ju hyffsat kort?

Men jag taggar på att jag hinner bli frisk innan kvällen, that's for sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0