Viking?

Nej, Miika du har tyvärr fel. Jag är en vekling, inte en viking. Jag fick en smäll på vänster knä igår på matchen och idag har jag haft ont hela dagen. Och det blev ju inte precis bättre på träningen utan det blev värre av alla stopp och start när vi spelade match på slutet. aj aj aaj! Så ruskigt onödigt, vi får hoppas det hinner gå över till på onsdag då vi möter Iksu ungdom annars blir jag typ tokig.

Men återigen får jag lira back med Erica, vi spelar bra ihop imo. Jag måste bara skärpa mig och bita ihop och sluta känna efter så jävla mycket.

Duschen nu, typ! Ska bli skönt! Och jag har äntligen fått värme i mig igen, det känns hur skönt som helst att inte behöva frysa.

Det snöar fortfarande och blåser djävul ute...

Kommentarer
Postat av: Miika

Klart du är en viking! Även vikingar lär ju ha haft ont.

2008-11-24 @ 23:18:03
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0