About yesterday, and today also!

Jag hade ju en "date" igår som jag sa till mamma.. och Lowe, båda fick ju hjärtinfarkt! Whaha! Jag kände mig elak som satan men roligt var det.

Jag spelade dator hela kvällen med grabbarna, det var hur soft och skönt som helst. Kom isäng lite väl sent och vaknade ännu senare, det var fail ala Emmii igen. Och jag har mensvärk, ahh! Jag hatar mensvärk, man känner sig helt.. Ja.. Efter jag har käkat den här kuren av antibiotika ska jag banne mig skaffa p-piller av ngt slag, för att bli av med den här förbannade värken. Men det lär ju dröja ett ta innan det blir aktuellt iom att antibiotika stör hormonerna.. Ehh ja, dagens biologilektion..!

Jag surfade också på några sidor igår och hittade den här tuffa bilden. Jag gillar det som fasen.



Idag då?
Jag vette fasen, vi snackade om bio igår men det avr kanske bara löst snack? Annars ska jag se Stjärnor på Is då Jesper Blomqvist och MArkus Fagervall rockar hela showen. De är så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0