Uttagen!

Perfekt!

Match på lördag med A-laget. Och reglerna i år för övergångar mellan högre/lägre divisioner är att uppåt kan du gå när som. För att få gå ner en division måste du stå över en a-lagsmatch. Så eftersom a-laget lirar på lördag och sen nästa fredag kan jag spela nu på lördag och sen spela våran nästa match i div 3 eftersom den spelas på lördag om en vecka. Ehh ja, lite förvirrat där, jag förstår inte ens själv. Men det ska bli ruggigt roligt att spela på lördag iaf.

Imorgon blir det vilodag för hela slanten, ev en promenad, för mina ben är helt slut. Jag får mjölksyra för minsta lilla och vader/lår får kramp typ hela tiden. Det är lite drygt då kroppen inte hänger med fast jag vill och kan göra bra ifrån mig.

Just ja! Jag ska få ett nytt blad sen, hoppas den fungerar bättre sen för det oranga som jag har nu är verkligen kasst! Ska få svart eller en annan tejp också för den vita som jag ahr nu är inte så fräsh iom att det oranga trycket smetar ut sig.. Suck!

Annars imorgon ska jag gå på bio kl 21 med Mikael och Robert och se nya Bond. Det ska bli hur nice som helst! Och handla något till farsan på farsdag som är på söndag.

Duschen nästa nu då! Sen ska jag leka, för vissa är ju ledig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0