Tur jag har!

Haha!

Jag tappade sulan utanför bilen så jag fick spela hela träningen med bara en sula i skon, det blev lite.. fel, skum kännsla och obalans men jag gjorde vad jag kunde iaf. En rolig träning, jag blev uttagen på söndag mot Boden. Ska bli roligt!

Jag trodde jga hade glömt sulan hemma så jag tänkte väl itne mera på det men när jag skulle lasta in grejerna i bilen ser jag sulan ligga där på snön. Tur att jag såg den, annars hade den varit borta för evigt, phew!

Och det är kanske bäst att byta ut mina flipflopisar mot riktiga skor nu när det enda är ett par cm snö? hihi

Jag måste komma i säng i tid ikväll eftesom jag och Lowe ska ta en fika imorgon. Han sticker ju snart hem till småland, watch out!, eller ja, innan jul där ngn gång. Och sen vidare till USA, gu se kul! Det ska bli najs att snacka lite skit, jag har lite dåligt samvete för att vi itne har träffats så mycket. Men men, så är det.

Och jag spelar Furtado och Morrison hela tiden, sickt!
Duschen nästa..!

Och imorgon ska jag göra fruktsallad! Jag ska banne mig inte ha ngt godis, jag äter way to much candy för att det ska kännas bra. Bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0