Trots allt..!

Trots att WotLK släpptes igår coh jag spelade som en galning från dess att jag steg upp runt 12.30 -02 på natten är jag inte less. Jag gick också och la mig i bra tid, jag var helt slut i kroppen ohc huvudet, dels av omvändningen av dygnet och träningen och sen blir man faktiskt ganska trött av att spela dataspel..! Haha! Jag spelade väl säkert dator i 9timmer igår, med paus för middag och träning. Galet egentligen.

Ska sätta mig och spela lite nu också, hihi!

Annars idag då? jo jag ska såklart på A-lagets match klockan 19 och titta på den och sen vet jag inte. Blir till att ta det lugnt eftersom vi har egen match imorgon och sen på kvällen är det lagfest. Det ska bli roligt!

Aja, cheers mate! WotLK nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0