Tjejer och lokalsinne...!

Anna, du är inte ensam om att inte hitta och veta vad som är höger och vad som är vänster!

Jag hämtade brorsan, Olle och Lisa utanför Mias Grill i stan och det visade sig att Lisa hade glömt sin mobil hos Seb så jag tänkte att dte kunde ju inte ta så lång tid. Eh ja, vi hittade dit utan större problem men när Lisa väl kom ihåg portkoden och sen sprang upp så visade det sig att han inte var hemma?!

Och förstå hur svårt det är att få onyktra ungdomar att få fram en vettig vägbeskrvining från en annan onykter kille som dessutom la på luren hela tiden så de fick ringa upp honom konstant och fråga efter vägen?! Sickt! Och sen: höger...! Nej jag menar vänster! Menar du vänster här? Ja! Eller vänta, höger! Rakt fram! Erhhmm, vägen svänger, jag kan inte köra rakt fram. Jo men jag lovar...! Ja, som jag skrattade! Eller som Lisa tillslut kläckte ur sig: Han är säkert hos Mia! Jaha, hittar du dit då? Jo.. Men då måste vi åka till Shell först, för därifrån hittar jag! Haha! Sicket fail!

Seb fick tillslut komma ut och gå på vägen för att vi skulle hitta honom, men tillslut fick vi mobilen. Cheers! Lisa skulle vara handikappad utan den sa hon så..

Och det är inte varje dag jag har en söt djävulsflicka, en anime-figur och ett emo i samma bil?! Det var en upplevelse som heter duga!

Sängen nästa, jag ska drömma sött.
Partaj hos Lena, räkna in mig den 15e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0