"Tidig" morgon!

Ja för mig är det i alla fall en tidig morgon att stiga upp klockan 9 när jag jobbar eftermiddag och kommer isäng vid 2 på natten. Så jag sitter och käpmar att hålla ögonen öppna och jag hoppas på det bästa att bilen startar nu när jag ska in till banken. Jag måste gå ut och starta den en gång innan för att vara på den säkra sidan annars måste jag ju cykla in och det känns ju lite drygt. Jag hoppas träffen på banken går fort, så intresserad av min pension är jag då rakt av inte men när de ringer på morgonen de veckor jag jobbar natt så är jag ju för groggy för att veta vad jag håller på med så då kan de lura på mig allt möjligt!

Tur ingen telefonförsäljare ringde, Sigh!

Aja, bäst att sätta fart och göra sig respektabel..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0