Taggad inför matchen?!

Oja!

Jag gick och la mig vid halv 3 någonting inatt och nu har vi lärt oss, sluta när det går bra och spela inte när vi är trötta. Det blir lätt grinigt då..! hehe

Vaknade 10.30 idga och snoozade några minuter innan jag orkade stiga upp och plocka fram lite frukost. Jag ska snart ta Athena på en liten promenad, dels för att rasta henne men också för att mjuka upp mina ben. Tur att jag sprang igår kan jag säga, jag har inte sådär väldans mycket träningsvärk idag utan den är helt klart hanterbar. Det är ju itne som den gången när jag lirade i 1an, hade sjukt träningsvärk så jag kunde inte stanna av för då kunde jag itne börja springa igen så i periodpauserna fick jag jogga ute på planen och få massage med det starkaste linimentet för att över huvudtaget kunna spela den matchen. Det gick bra för mig konstigt nog, men det var inte sådär väldans roligt! haha!

Idag, ska jag göra mål. Jag får fan aldrig göra mål, assist ja, men hur kul är det? Nej idag då jävlar! Men vi ska spela mot IBK Dalen och det kommer att bli tufft. Dels är dom bra och dels så är det "hatmatch", alltid mellan Vännäs och Dalen. Det går ju itne shysst till om jag säger så men vi brukar ungefär vinna varannan gång så ifall laget är peppade och på tå idag kommer det gå hur bra som helst. Är vi inte det ja.. Då.. Ni förstår.

Nej, hög tid att ge sig ut och röra på mig lite. Vill itne komma fel i min tidsplanering här för jag ska försöka vara i tid så jag får önska en back i min femma.. Kanske lite kaxigt i och med att jag inte har spelat på 4 veckor pga jobb och sjukdom men jag ska baske mig spela med LIsen. Hon vet exakt vart jag springer och vart/när jag vill ha bollen. Hon är bäst! <3

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0