Tagga tagga tagga!

Jag blev kallad till matchen. Vi får se hur mycket matchtid jag får men jag kommer att få spela iaf, annars lär det ju bli ett liv i helvettet eftersom jag nu måste stå över en av div3s matcher. Det ska bli så kul!

Awsome! Jag taggar och äter en skål med Axas Gold och mjölk. Jag avr förbi på Ica efter jobbet och handlade müsli, svenska äpplen, bananer, satsumas och päronfil. Och 4xkexchoklad, alltid bra att ha med sig på match ifall energin tar slut.

Och ja, shit vilket sockerfall jag hade på jobbet idag. Det går inge bra för oss alls på jobbet utan det står stilla mest hele tiin så jag passade på att sova lite i stolen och sen när jag vaknade tvärt och flög upp höll jag på att svimma typ. Så en snickers senare var jag på G igen. Phew!

Jag ska börja plocka ihop mina matchkläder och allt det dära så jag slipper stressa sedan. Ja, bra idé!

Riing riing! God morgon!

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 20:13:29
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0