Snart match!

Jag hade planerat att gå upp 9 först för att verkligen få den ultimata uppladdningen men när jag vaknade 08.20 tänkte jag att det här går ju bara inte så jag ställde klockan på 09.20 istället och det avr så skönt! Jag kom inte upp fören vid 10 endå men det räcker.

Jag tänkte byta om på direkten och fick lita panik när jag inte hittade uppvärmingströjan men tillslut så kom jag på att jag hade ju vikt ihop den och lagt in den i skåpet, doh! Så nu har jag Matchstället på mig, har ätit frukost, ska fixa frillan, sen dax för lunch och sen 11.45 är det samling. Hemma match mot Skelefteå i Hammarhallen. Det blir awsome! Med a-laget då, hoppas pappa vaknar tidigare och kommer och tittar på mig när jag spelar. Han ska iofs jobba sig 12timmars pass inatt 19-07 men ibland brukar han bita ihop och stiga uppp för att komma på matchen. Det är alltid roligt att ha någon att kunna diskutera med efter matchen som inte bara tycker att man har gjort det bra (mamma) så.. Fast iofs är det gött när mamma tittar också, 100kr ifall jag gör mål! Haha! Inte för att det skulle hända då min klubba är helt värdelös. Hoppas de nya bladen kommer till veckan nu!!

Nej, time to fix my frill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0