Skandal!

Vilken match..! Skandal rakt igenom. Vi förlorade matchen, ytterligare en grismatch. Vi hade förbundets enda kvinnliga dommarpar och ja, vad ska jag säga? dom är så jävla dåliga, de tillät en grismatch och de har verkligen noll koll.

Aja! Skitsamma, det var vi som inte gjorde mål så vi förlorade. Men jävklar vad grining match det blev, wosh! Och utvisningarna haglade.

jag är lite sur, det var värre innan men nu har jag lugnat ner mig. Och jag fick börja i 3e femman pga att jag endast tränat 1 träning i veckan men redan efter 1a perioden hade jag spelat in mig i 1a/2a femman och i boxplay. Det är sweet som fan.

Och inte får vi nya blad heller, de dröjer.. Suck! Jag hookade om min klubba innan matchen iaf, jag fick till vinkeln som jag ville ha den men still, it aint good.

nej nu, duschen nästa kanske? Jag har eftersvettats klart, gjort mina situps för dagen och stretchat. Sedär, och mamma lagar god mat idag! Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0