Omvändning av dygnet.

Det gick ju bra? Eller?

Nej! Jag jobbar ju förmiddag till veckan och befinner mig som vanligt i nattsvängen fortfarande fast det var 2 veckor sedan jag jobbade det sist. Jag hade ju tänkt att vända dygnet igår men det slutade ju med att jag blev chaffis åt brorsan och där försvann ju den chansen att få en bra dygnsrytm inför veckan.

Idag då?
Ja, jag har 1 sak inbokad, klockan 18.00. La grande finale, F1-cirkusen avgörs idag. Hamilton kommer att vinna VM:et iår, jag litar på att han inte upprepar sitt misslyckande från förra året.. !

Nej, Athena tittar lite snett på mig, det är väl dax att ta en sväng med henne! Och brorsan är bakis så han vill itne gå med henne heller! /slap

Kommentarer
Postat av: Miika

Varför kan inte klockan gå fortare?!?!

2008-11-02 @ 12:31:11
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0