Och St:Anton!

Jag sitter och dregglar över St.Anton nu, igår frågade Sofia om jag ville följa med henne över till St:Anton i slutet på Januari och stanna låt oss säga, 3-4 veckor någonting sådant? Bara åka skidor/snowboard och slappa och ha det gött. Festa gärnet med grabbarna och Maria samt att vi skulle leta reda på några rika grevar för att leva rikt (lyckligt?!) i alla våra dagar?! Haha! Nej men det skulle vara hur roligt som helst, verkligen. Jag ska ta ett snack med chefen i veckan och höra vad han har att säga om saken. Imo borde företaget bli glad över att jag tar ut min tid så slipper de betala massa pengar åt mig sedan..! Haha!

Gubbarna kommer inte heller att säga nej, de tycker att jag ska åka, de säger de typ varje vecka åt mig. Så för dem är det lugnt.

Pistkarta
Webcam

Idag ser det lite molning ut över St:anton, det har snöat 3cm puder under natten, det ligger mellan 1.3-2.8meter snö där redan. Hur underbart är inte det?! St:Anton är ett "svenskt" skid/snowboard-hål och det verkar hur ballt som helst. Maria hade redan boende där, och grabbarna också tydligen?

Gud jag dregglar...!

Kommentarer
Postat av: Miika

Klart du ska åka! Volvo lär ju få det tufft under tiden, men det får dom väl leva med helt enkelt!

2008-11-30 @ 17:16:17
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0